پلی استیشن بازی‌های بزرگی را برای ۲۰۲۲ در نظر دارد

پلی استیشن بازی‌های بزرگی را برای ۲۰۲۲ در نظر دارد
تنها بازی رسمی معرفی شده توسط سونی برای عرضه‌ی احتمالی در ماه‌های آینده‌ی سال 2022، دنباله‌ی God of War است، اما احتمالاً این شرایط به زودی تغییر خواهد کرد.

پس از انتشار آخرین بازی فرست-پارتی سونی و پلی استیشن یعنی Gran Turismo 7 هیچ اطلاعیه‌ای از عناوین آتی این ناشر منتشر نشده است. البته، یکی از توسعه‌دهندگان پلی استیشن ادعا می‌کند که سونی چند بازی بزرگ را برای انتشار یا شاید معرفی در مقاطع باقی‌مانده‌ی سال در نظر گرفته است. به گفته‌ی وی، منظور او از این بازی‌ها God of War Ragnarok نیست، اما این عناوین بزرگ از نظر محبوبیت با این بازی در سطح یکسانی قرار دارند. رابرت موریسون (Robert Morrison) طراحی جلوه‌های بصری استودیوی پلی استیشن برای اولین بار در توییتر این موضوع را مطرح کرد و گفت که یکی از این بازی‌های جدید حدود 3 تا 5 سال است که تحت توسعه قرار دارد.
در مجموع، گفته‌های وی به احتمال قوی صحت دارند، چرا که بعید است پلی استیشن چندین و چند ماه از یک سال مالی را بدون انتشار یا معرفی هیچ بازی جدیدی سپری کند. بر اساس توییت‌های موریسون، به نظر می‌رسد که در هفته‌ها و شاید ماه‌های آینده شاهد معرفی چند بازی بزرگ از سوی پلی استیشن و سونی باشیم.

..

لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید