بازی Kingdom Hearts Missing-Link معرفی شد

بازی Kingdom Hearts Missing-Link معرفی شد
شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) بیست سالگی فرنچایز Kingdom Hearts را با معرفی نسخه‌ی چهارم آن جشن گرفت. هرچند این بازی در راس اخبار مربوط به اسکوئر انیکس قرار گرفت، اما تنها بازی جدیدی نبود که این شرکت معرفی کرد.

افزون بر بازی Kingdom Hearts 4 که می‌توانید تریلر رونمایی از آن را در این پست مشاهده کنید، شرکت اسکوئر انیکس بازی Kingdom Hearts Missing-Link را هم معرفی کرده است؛ اثری که “ماجراجویی‌هایی را از دل قلمرو Scala ad Caelum و به درون دنیای واقعی، آغاز می‌کند”. این بازی یک “داستان اورجینال تازه” را روایت خواهد کرد و به پلیرها این اجازه را خواهد تا در “جنگ‌هایی هیجان‌انگیز مقابل Heartless” شرکت کنند.

تلفن‌های هوشمند اندروید و آی‌اواس، پلتفرم‌های مقصد بازی Kingdom Hearts Missing-Link هستند. تاریخ انتشار این بازی مشخص نیست، اما به گفته‌ی اسکوئر انیکس، نسخه‌ی بتای آن در سال جاری میلادی تست خواهد شد. با این حال، برای عرضه‌ی این نسخه‌ی بتا هم تاریخ دقیقی ذکر نشده است.

تریلر معرفی بازی Kingdom Hearts Missing-Link، مبارزات و گیم‌پلی این بازی را به نمایش می‌گذارد و دشمنان مختلفی را که پلیرها با آن‌ها رو به خواهد شد، به همراه محیط‌های متعددی از این بازی به طرفداران نشان می‌دهد. در ادامه این تریلر را مشاهد می‌کنید:

..

لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید