بازی هایی که در سال 2024 منتشر می‌شوند

در این مقاله، با نگاهی به آینده‌ی صنعت بازی‌های ویدئویی و با توجه به آخرین تحولات و اعلانات، به چند عنوان از بازی‌هایی که در سال 2024 منتشر می‌شوند، پرداخته‌ایم.

صنعت بازی‌های ویدئویی همواره در حال تکامل است و هر ساله تعداد زیادی از بازی‌های جدید و هیجان‌انگیز منتشر می‌شوند. بازیکنان به دنبال تجربه‌های جدید و داستان‌های جذاب هستند و انتشار بازی‌های جدید همواره مورد انتظار آن‌هاست. در این مقاله، با نگاهی به آینده‌ی صنعت بازی‌های ویدئویی و با توجه به آخرین تحولات و اعلانات، به چند عنوان از بازی‌هایی که در سال 2024 منتشر می‌شوند، پرداخته‌ایم.

The Elder Scrolls VI

بازی The Elder Scrolls VI یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2024 است. این بازی نقش‌آفرینی اپن‌ورلدی است که توسط شرکت Bethesda Game Studios توسعه یافته است. داستان این بازی به دنیای باز The Elder Scrolls می‌پیوندد و انتظار می‌رود تجربه‌ی هیجان‌انگیزی از ماجراجویی و اکشن را به بازیکنان ارائه دهد.

Starfield

Starfield یک بازی نقش‌آفرینی و علمی-تخیلی است که توسط استودیو Bethesda Game Studios توسعه می‌یابد. این بازی برای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد و با کیفیت بصری بالا و داستان جذاب خود، توجه بازیکنان را به خود جلب خواهد کرد.

Grand Theft Auto VI (GTA 6)

بازی Grand Theft Auto VI یکی دیگر از محبوب‌ترین و مورد انتظارترین بازی‌های سال 2024 است. Rockstar Games اعلام کرده است که این بازی دنیای باز با کیفیت گرافیکی بالا و داستانی متفاوت از نسخه‌های قبلی خواهد داشت.

God of War: Ragnarok

نسخه‌ی جدید بازی محبوب God of War با نام God of War: Ragnarok نیز در سال 2024 منتشر خواهد شد. این بازی اکشن-ماجراجویی که توسط شرکت Santa Monica Studio توسعه می‌یابد، داستانی اپیک از نبردها و ماجراجویی‌های قهرمانی به ارمغان می‌آورد.

Fable 4

بازی Fable 4 یک بازی اکشن-نقش‌آفرینی است که توسط استودیو Playground Games توسعه می‌یابد. این بازی دنیای خیالی و جادویی خود را با داستان جدید و شخصیت‌های فریبنده برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

Red Dead Redemption 3

Rockstar Games نیز اعلام کرده است که نسخه‌ی جدید بازی محبوب Red Dead Redemption با نام Red Dead Redemption 3 نیز در سال 2024 منتشر خواهد شد. این بازی اکشن-ماجراجویی در دنیای باز غرب وحشی را برای بازیکنان به تصویر می‌کشد.

Horizon Forbidden West

بازی Horizon Forbidden West ادامه‌ی داستان بازی محبوب Horizon Zero Dawn است که توسط Guerrilla Games توسعه می‌یابد. این بازی اکشن و ماجراجویی با محیط‌های زیبا و داستان پرهیجان، تجربه‌ی خیره‌کننده‌ای را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

Final Fantasy XVI

نسخه‌ی جدید بازی محبوب Final Fantasy با نام Final Fantasy XVI نیز در سال 2024 منتشر خواهد شد. این بازی نقش‌آفرینی و فانتزی با داستان مهیج و گرافیک بصری بالا، تجربه‌ی ناب از دنیای Final Fantasy را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

Gotham Knights

بازی اکشن ماجراجویی Gotham Knights توسط استودیو WB Games Montréal توسعه می‌یابد. این بازی داستانی از نبردهای قهرمانان ناجی در شهر گاتهام را به نمایش می‌گذارد و تجربه‌ی هیجان‌انگیزی از دنیای کمیک‌های دی‌سی را برای علاقه‌مندان به ابرقهرمانان فراهم می‌کند.

Hellblade II: Senua's Saga

نسخه دوم بازی Hellblade که توسط Ninja Theory توسعه می‌یابد. این بازی نقش‌آفرینی و اکشن ماجراجویی به دنیای تاریکی و واقع‌گرایانه‌ای دعوت می‌کند و تجربه‌ی ارزشمندی برای علاقه‌مندان به داستان‌های ژانر دارک‌فانتزی به ارمغان می‌آورد.

Elder Scrolls Online: Redfall

این بازی توسط استودیو ZeniMax Online Studios و Bethesda Game Studios توسعه می‌یابد. Elder Scrolls Online: Redfall یک بازی چندنفره آنلاین در دنیای باز The Elder Scrolls است که با داستانی هیجان‌انگیز و مناظر گرافیکی زیبا، همچنان به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ماجراجویی در سال 2024 مورد انتظار قرار دارد.

Overwatch 2

نسخه دوم بازی تیرانداز اول شخص آنلاین اوورواچ که توسط شرکت Blizzard Entertainment توسعه می‌یابد. این بازی ادامه‌ی داستانی از نبردهای فوق‌العاده‌ای بین گروه‌های قهرمانان را به نمایش می‌گذارد و با کیفیت گرافیکی بالا، همچنان مورد انتظار مخاطبان خود می‌باشد.

The Sims 5

شرکت EA Maxis توسعه دهنده‌ی سری بازی‌های The Sims با دنیای باز و شبیه‌سازی زندگی. انتظار می‌رود نسخه پنجم بازی با امکانات ویژه‌تر و بهبود‌های چشم‌گیری به همراه داستان‌ها و ویژگی‌های جدید، تجربه‌ی جالب‌تری را برای طرفداران این سری به ارمغان بیاورد.

Halo Infinite

بازی اکشن-تیرانداز اول شخص Halo Infinite توسط استودیو 343 Industries توسعه می‌یابد. این بازی با محیط‌های گرافیکی زیبا و اکشن پرهیجان، داستان ماجراجویانه‌ای را به تصویر می‌کشد و همچنان جزء مورد انتظارترین بازی‌ها در سال 2024 است.

خلاصه:

سال 2024 با 10 عنوان بازی جذاب و متنوع در صنعت بازی‌های ویدئویی روبرو خواهد شد. این بازی‌ها از ژانرها و داستان‌های مختلفی برخوردار هستند و با کیفیت‌های گرافیکی بالا و داستان‌های هیجان‌انگیز، تجربه‌ی به یادماندنی از بازی‌های ویدئویی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورند. تا سال 2024 فرصتی را برای شروع ماجرایی جدید در دنیای بازی‌ها به همراه خواهید داشت.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با سایت پرشین کنسول در ارتباط باشید.

..

لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید